lørdag den 12. maj 2012

Et lille layout - a layout

Hej Hej - så er jeg tilbage online efter et par hektiske uger med konfirmation af ældste søn, konfirmation af venindes datter samt en masse arbejde, som jo også skulle passes. I denne uge har den så stået på oprydning efter søns konfirmation og samtidig forberedelse af sjov til nevøs konfirmation, som bliver holdt i morgen ... Der har også lige ligget en fødselsdag i denne periode. pyyyyy - men det er jo gode ting, de har bare liget hobet sig lidt op.
Emil's konfirmation gik SÅ godt. Han var glad (og havde det sådan nogenlunde på trods af halsbetændelse - hurra for penicillin!). Festen varede fra kl. 14 til ca. 01.30 om natten. En dejlig fest med sange, taler, sjov og ballede, et par drinks og lidt dans. :0)

Hello again! I'm back online and that's such a great feeling.
 Oldest sons confirmation went very well. He was so happy, we were so happy and so were all the guests. The celebration lasted for 12 hours - a fun one with lots og laughs and some dancing. :0)

Jeg vil vise et enkelt layout i dag - det omhandler faktisk mig selv. Ikke ofte jeg scrapper mig selv, faktisk. Skitsen jeg brugte er fra Veckans Skiss og er lavet som mit DT-arbejde dertil.
På billedet sidder jeg og drikker en is-kold Mojito efter en varm strandtur i Spanien sidste sommer.


Today I'll show a layout about myself. It's not often I use photos of myself actually. This photo was taken in Spain last Summer. I'm enjoying and ice cold Mojito after some hours on the beach. 


And a little close-up with butterflies, washi tape and a doily. :0)


I hope you are enjoying the weekend. I'll talk to you soon.

10 kommentarer:

Thanni sagde ...

Dejligt at sønnen (og I andre) havde en skøn fest :)
Super flot layout - jeg kan (som altid) rigtig godt li' dine detaljer :)

Karina Beck sagde ...

Tillykke med sønnen. Godt at høre, at han havde en god dag.
Det er et flot layout med et godt billed af dig.
God weekend.

Julie Tucker-Wolek sagde ...

Beautiful!!! Loving the circles and the misting!! And glad the confirmation went good!!!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Tillykke med sønnen og så dejligt at dagen gik super. Lækkert og stiligt LO... et flot billede og nogle skønne sommerfugle
God søndag til dig.

Linda Eggleton sagde ...

Gorgeous! Love the doily inside the larger circles & the fabulous colours/papers you've used. Glad to hear you had a great day for your sons confirmation...and that you're back online :)

Unknown sagde ...

this is so pretty Charlotte!

Margit sagde ...

SUPER, at I havde en god fest... Og jeg skal de lige love for i har fået viftet med ørerne det sidste stykke tid...
Super fint LO du har lavet... og et rigtig sødt billede af dig ;o)

Kreateten sagde ...

hvor er det bare et fint LO. Dejlig farvekombination.

Tillykke med sønnen, godt at han/I havde en dejlig dag og aften.

lam sagde ...

Super lækert layout med flotte detaljer

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Lækre detaljer og fed brug af washi