fredag den 14. februar 2014

Project Life week 4

( click for lager photo)

Uge 4 var stille og rolig. L havde fødselsdag mandag. Jeg har dokumenteret hvordan L bliver mere og mere frisk og klarer mange ting her i huset nu. Jeg lavede øllebrød til ham og jeg en aften, det var nemt for ham at synke det. :) Theis tog et meget nærgående selfie! :) Og jeg fandt en kasse til bestik i Søstrene Grene, som jeg bruger til mine Project Life kort. En god og billig løsning.

Week 4 was a quiet one. DH's birthday on Monday. I have written about how his energy is back and that he can do stuff on the house again. My youngest son took the camea and made a very close-up selfie :) and I've found a perfect box for my PL cards.



(click for larger photo)

Højre side: Øverste billede til venstre er af ældste søn. Han og jeg var til hans allersidste skole/hjem samtale i folkeskolen!! Det er SÅ underligt!! Lasse cyklede en tur på sin nye mountainbike i frostvejr!! Vi købte sten til det forestående project i stuen, hvor vi gik i gang med at lave en stenvæg. Og så kom den første rigtige sne.

Right page: The photo in the upper left corner with my oldest son, tells the story about the last conversation we had with his teachers before he leaves primary school. 11 years in this school is soon over!! That's so strange!! My DH went on a bikeride in very cold weather and we began to make a new wall in the livingroom. We also got some snow i week 4.

(click for larger photo)
Emil's sidste skole/hjem samtale!!

Jeg er helt up-to-date med mit PL. Jeg har lavet til og med uge 6. :) Jeg synes det er en helt perfekt måde for mig at få "scrappet" på. Jeg laver ikke layouts mere. Tror jeg lavede mit sidste layout i begyndelsen af sidste år. Jeg har ikke tiden til det hele - så jeg må vælge. Og det er blevet PL, da jeg elsker at jeg få alle de små hverdagsdetaljer med - og ikke kun de flotte, udvalgte billeder jeg brugte til at lave layouts med. Via PL får jeg  HELE historien med og det kan jeg li'!.

I don't create layouts anylonger. I don't have the time for it all, so I had to choose. I stick to my PL and I'm glad I chose this solution. I love to document all the little things in the every day life. :) 

Linking up with the Mom Creative - PL Tuesday! Go and see - there's a lot of PL inspiration! :)

7 kommentarer:

Julie Tucker-Wolek sagde ...

Loveeeeeee these!!!!!

Marianne sagde ...

Synes, at det er så fedt, at du har fundet ud af, at PL er den bedste scrapløsning for dig.
Nyder at kigge med på dine flotte sider.

Helene Bogren sagde ...

Snygga färger och snyggt med washi tejpen.

Så skönt att L börjar bli bättre!

Annette sagde ...

Endnu en skøn uge du har fået lavet, med dejlige og sjove billeder, og flotte farver.

Jeg har haft travlt med arbejde de sidste par uger, så har ikke fået lavet noget PL, men satser på i dag bliver dagen, hvor jeg kan fortsætte.

Kirsten sagde ...

Lækkert spread igen, Charlotte, og sikke nogle glade, friske farver du har valgt. Ja, det er underligt, når ens unger snart er på vej ud af folkeskolen og skal videre i livet. Dejligt, at det går begge dine store drenge godt i skolen, det er jo altid et godt fundament videre i voksenlivet.
Glæder mig til at se hvad du får lavet med skitsen ;-)

Unknown sagde ...

I feel your blog post is without a doubt dazzling. Several quite interesting opinions in your web log. Wave saved this specific page but will keep returning once again.Cccam Server

Anonym sagde ...

pretty nice blog, following :)