mandag den 2. marts 2009

Et lille Toooot / samt et lille sneak peak.

Yeps, et lille TOOT!
Jeg er blevet valgt til at designe (sammen med flere andre) for Deanne's Just My Sketches blog.
Deanne er fra Canada og hende har jeg "kendt" lige siden jeg begyndte at komme på Sisterhood of Scrap bloggen for nogle år siden. Denne blog har nogle gode udfordringer, og der har jeg også været ugens feature.
Jeg har netop arbejdet med et layout, som bliver vist på Just My Sketches bloggen d. 15. marts.
Den var sjov at arbejde med, og for første gang har jeg lavet et vintage-agtigt layout. :-)

..men i må vente med at se layoutet...
Det er en helt privat blog og det er Deanne selv, der laver skitserne. Det er god inspiration for mig at arbejde efter skitser, så derfor meldte jeg mig til designteamet og var heldig at blive valgt.

Et lille bitte sneak peak kan jeg da vise:

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih hvor det lyder spændende ! Den blog må jeg da vist hellere ind og kigge nærmere på :O)

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor det lyder nspælndende, og ser spændende ud også.

Margit sagde ...

SPÆNDENDE... og til lykke. Det tegner jo godt med det lille kig vi har fået.
God aften

Betina Olesen sagde ...

Wauw wauw.... spændende... det må jeg lige ind og nær-kigge lidt på.... Tillykke med det ,-)

hygge fra Betina

Jeannette Lauridsen sagde ...

Tillykke med den nye "titel". Glæder mig til at se hele LO'et.

Unknown sagde ...

Årh, hvor er det super spændende. Tillykke.

vil da se mere ;)

BellaMio sagde ...

Tillykke Charlotte.., de er da rigtigt spændende!! Nu er man jo noget spændt.. :-) Sikke et super flot album.., du har fået lavet i det tidligere indlæg!!

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det flot, og spændende for dig - og os andre der besøger din blog *S*. Glæder mig til at se hvad du tryller frem ;-)

Netti sagde ...

Tillykke med det..det er da vildt godt gået. Jeg glæder mig til at følge med i hvad du får lavet.

Karina Beck sagde ...

Tillykke, det lyder spændende.

Gitte sagde ...

Tillykke tillykke det lyder rigtig spændende. Jeg må vist lige kigge forbi de 2 blogge.