onsdag den 22. juli 2009

Travl sommer/Nyt scrapperum (m. billeder).

Ja, jeg er altså stadig i live ...
Jeg/vi har bare så travlt med så mange ting på en gang, at jeg er lige ved at dejse om af træthed ... men på den gode måde.
Vi bygger stadig om her i huset. Nu er der kommet nye vinduer i, ny terassedør, jeg er ved at indrette mit nye kontor, vi er ved at gøre klar til den nye entre (der hvor jeg før havde kontor) og oven i det hele arbejdede jeg indtil i går ... gik på ferie i går aftes kl. 21. Så NU har jeg 2½ uge UDEN job - det bliver dejligt. Det har været vildt hårdt på arbejdet, da to af mine kollegaer har haft ferie, en har sagt op og så er der mig tilbage (sammen med vikarer og en elev!). Ja, det er min travle sommer!!

Så nej, der er INTET scrappet overh0vedet. Har ikke tid og har ikke haft lyst. Håber det bliver bedre nu, hvor jeg har et dejligt nyt scrapperum at slå mig løs i. :-)

Nu skal der så lige holdes noget ferie. Væk herfra, så gulvkluden ikke kan finde mig... føler jeg gør rent hele tiden med al den støv det giver når man river ned og river ud. Men flot bliver det når det hele er færdigt!

I morgen tidlig suser vi til Rüdesheim i Tyskland. Der er mine forældre i nogle dage (de er på vej hjem fra Frankrig). Min bror, svigerinde og deres børn stødte til i dag og vi kommer så i morgen (de ved det endnu ikke!). ;-)
Næste uge skal vi til Jylland. Bliver dejligt med en uges camping - også med bror, svigerinde, ungerne + mor og far. Skønt.

Her er billeder af det gamle scrapperum og lidt af det nye, hvis i er interesserede i at se det:

Her sad jeg både og scrappede og surfede internet. Ikke meget plads ... og sikke er rod!! Det er helt pinligt at vise frem!! he he.

Opbevaring af blomster, knapper, dims og færdige scrappesider på bordet. Giiiisp - hvor det roder!!

Og igen opbevaringsrod. Der var ting allevegne og ikke mindst ungernes søde tegninger igennem tiden. De bliver altså pillet ned og gemt væk nu.

****************************************************************

Og her er så EFTER billederne. Nu er jeg rykket ind i et andet rum. Faktisk har jeg nu scrapperum i L's kontor, som er et langt rum, hvor jeg har fået den bageste halvdel. Nu sidder jeg her med udsigt ud til vores terasse.

Her med lyset tændt under mit skab. Dette skab hængte i køkkenet før (vi er jo også ved at lave nyt køkken .. he he). Skabet er så fint til små scrappedimse-dutter og er købt i Fakta for ingen penge. Bordet jeg nu sidder ved er ret langt - og her er plads til endnu en scrapper - så kom bare på besøg ;-)
Igen skabet og bordet. Dejligt lyst og med god plads.

Et kig ind i skabet. Blomster i fine potter fra min mors arbejde (blomsterbutik) - de er gennemsigtige så jeg kan se alle blomsterne uden at hælde dem ud først, knapper i et stort glas, dims, maling, scrappers floss, crackle paint, glimmer, glossy accents og andre dippedutter.

På den modsatte væg har jeg fået et nyt stort skab, som jeg er ved at fylde alle mine sager i. Det kommer der billeder af på et andet tidspunkt.

Hvis i vil se billeder af vores nye vinduer så kig over på min anden blog: Her Hos Mig.

Jeg smutter igen. Skal pakke til rejsen i morgen. Dejligt :-)
Rigtig god sommer til jer alle!

9 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åh..... så skønt at høre fra dig igen, lyder som du bare har rigtig travlt, sååå flot det bliver hjemme hos jer ,kan i have en rigtig god ferie, hvor er det i skal campere i jylland?

Margit sagde ...

Hvor er det FEDT at høre du er i live. Jeg har tænkt meget på dig (og dit ombyggeri) - havde på fornemmelsen at det bl.a. var årsagen til din pause på bloggen. Det ser VILDT lækkert og flot ud. Nu kan du jo - udover at nyde tiltrængt ferie - glæde dig til at komme hjem og "lege" i dit nye rum :o)
RIGTIG GOD FERIE. Det lyder herligt. Rüdesheim er hyggelig.

Thanni sagde ...

Dejligt at se lidt fra dig igen - men kan jo godt se at der ikke er meget tid tilovers med alt det I har gang i, og det ser bare skønt ud med dit nye scrapperum :)....og så er det jo rart at ha' plads til en extra scrapper...ku' være man sku' suse forbi en dag *G*
Ha' nu en super ferie - det må vist siges at være velfortjent ;)

Kirsten sagde ...

Selvom du har lagt nogen søde kommentarer på min blog undervejs, er det dejligt at se liv her på bloggen. Du har været savnet :-)

Det er vist godt du har ferie nu, og at I tager væk nogle dage. Det har man godt af, når man "roder" med så mange ting.

Dit nye scrapperum er super, og sikke en orden, - (bare det var mig... ;-D )
Jeg håber du igen får lyst til at scrappe i de lækre omgivelser.
Jeg var lige forbi din anden blog, det er vel nok flot med de nye vinduer.

Nu må du have en rigtig god ferie (helst uden at skænke dit job en eneste tanke...).
Forresten hvor skal I campere i Jylland?

Helle Sahl sagde ...

Neej, hvor ser det dejligt lyst, funktionelt og ryddeligt ud. Mon ikke du bliver rigtig glad for at scrappe med den udsigt.

Rigtig god ferie

Gitte sagde ...

Herligt at du er tilbage igen på bloggen. Hold da op hvor er dit scraprum blevet lækkert. Skøn ud sigt du har ud i haven.:)
Jeg kan godt forstå at du trænger til ferie nu efter al den ombygning,rengøring og arbejde.:)
Du og din familie må ha' en rigtig dejlig ferie.
Knus Gitte.

Leontine sagde ...

I can't read everything, but I guess you have a new scraproom. It's so gorgeous. And you background is simply cute!

Hugs,
Leontine

lam sagde ...

Wow hvor ser dit nye scraproom lækkert ud, dejligt lyst og et langt bord er bare guld værd.
Rigtig god ferie

sollie sagde ...

Waw, what a beautiful scrapbookroom!! Zumba is a workout. It's dancing on latin american music. It's good for the butt and tummy