torsdag den 26. november 2009

Julehumør samt scrapfestival

Ja, så blev min blog julepyntet. Jeg har været i dejligt julehumør lige siden sidste weekend, hvor ungerne og jeg bagte julesmåkager til den store guldmedalje!! Julepynten er også fremme .... allerede. Drengene og jeg bager og pynter ALTID til jul den weekend L er i Sverige med gamle klassekammerater - og det var så sidste weekend. :0)

Her er to layouts til Scrapfestivallen hos Scrapsisters.

Her skulle man kun bruge ET billede samt lag på lag papir. Layoutet ser helt skævt ud, men det er det altså ikke IRL. Jeg synes dette billede er så hyggeligt. Det viser ældste søn, i efterårsferien i år, hvor han sidder og læser bog foran brændeovnen i min bror's sommerhus.

Her har jeg ladet mig inspirere at et CD-cover ved at bruge sort/hvidt billede samt farverne sort/hvid/lyserød. Billedet er af L og jeg, taget i Paris i maj måned (med NotreDame i baggrunden).

Detaljebillede af blomsten samt den lille hjertenål! Dejligt at få brugt lidt lyserødt på et layout!
Her kan man også se jeg har brugt lidt lilla glimmer mist på baggrundsarket.

Detaljebillede af en fin lyserød sommerfugl samt man kan se kageservietten.


Lækre chokoladecookies med en masse hasselnødder i. De smager SÅ godt! Opskriften har jeg fra Amo's store bagebog (nr. 2).

Og de obligatoriske jødekager, som alle her i familien elsker! :0)

I må have en rigtig dejlig dag. Og tak for i kigger forbi med kommentarer. Det er så hyggeligt.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor har du været aktiv :)
og de kager ser lækre ud! mums

Gitte sagde ...

Hvor er de LO's bare flotte. Super lækre detaljer. Den blomst er den hjemmelavet? Den er skøn.
Hvor er din blog blevet julet, flot header.

Mums chokoladecookies og julekage.:)
Du må ha' en rigtig skøn weekend.

Anonym sagde ...

Ahhhhh hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud!!! Skønne småkager..savle savle. Og dine layouts er bare så flotte...skønt foto af søn foran brændeovnen!! Også super sødt/flot/kønt LO af dig og husbonden :O) Ha en dejlig weekend...lige om lidt er det jo jul for alvor :O)

Margit sagde ...

Nøøjjj... sikken en flot juleblog, man ankommer til her ;o)
Jeg har også julepyntet hele huset (også udenfor). Det gør jeg altid lørdag før første søndag i advent. Og wauw... flotte LO'er. Super lækkert med s/h og lyserødt... og fine detaljer. Blomsten er rigtig flot.
Og uhmmmmmmm... nogle lækre jule-småkager. Fortsat god week-end.

Maribi sagde ...

Iiiih, hvor er din blog blevet fin og julepyntet. Er vild med det billed fra Tivoli.
De kager ser bare mums ud,kunne godt sætte tænderne i et par stykker :-)
Flotte LO's du har lavet. Sjovt med det billed ag dig og din mande, vi har også taget sådan nogle "dig og mig" billeder foran seværdigheder. Ser rigtig godt ud med lyserød til det sort/hvide billed.
Fortsat god første søndag i advent:-)

lam sagde ...

Moms hvor ser de småkager lækre ud, nu løber mine tænder i vand.
Super flotte layouts som altid

Kirsten sagde ...

Bloggen er blevet rigtig fin og julehyggelig :-)

Øj, de cookies ser da godt nok gode ud, jeg bliver helt lækkersulten.

Jeg er vild med LO'erne, - specielt dét fra Paris af dig og din mand. Det er rigtig fint med glimmermisten.

Karina Beck sagde ...

Hvor er her altså julehuggeligt. Flotte layouts du har lavet.
De kager ser godt nok lækre ud.
God dag til dig.

Betina Olesen sagde ...

Skønne LO'er, og hvor er den lyserøde blomst da bare for sød, er det en primablomst???

Dejligt at der er ved at være småkager i hus... bare det var her... ;-)