fredag den 7. maj 2010

Længe siden...

Hvor er det længe siden jeg har scrappet! Omkring 2 uger. Kan godt mærke vi går ind i den "travle" tid mht. konfirmationer, familiefester, grill-kom-sammen og bare dejlig dansk udeliv!
Den er skøn, den her tid. Elsker den bare - men så bliver scrappingbookingen jo sat lidt til en side.
I dag er det gråt og lidt koldt og jeg er så heldig at have fri (pga. arbejde i påsken) - så der er dømt SCRAP! Har nemlig gjort huset dejligt rent og kagen til klasse-kom-sammen i aften er i ovnen!Så nu er der MIG-tid! :0)
Dette LO lavede jeg til en skitsekonkurrence. Synes selv den blev god i farverne og opsætningen.

Baggrundsarket er fra Cosmo Cricket "Earth Love". Det blå mønsterark er fra Bella blvd.
Hjertestrimlen er klippet ud fra et ark købt i Panduro. Rødt bånd neden under.
Cirkeltag fra Heidi Swapp. Thickers samt jeg igen har brugt min helt uundværlige sommerfuglepunch!! :0)

Bare lige et close-up - hvor man også ser dewdropsene, rivning af kanter og sort sværte på de blå sommerfugle.

Igen de søde sommerfugle... Kan ikke få nok af dem!
Billederne viser en af mine skønne nevøer med sommer-is i vores have.

Og her kommer et lille billede af min måndespakke fra The Nook her i maj. Nøøøøøj - det er lækre sager!!

Så lækre farver - man bliver jo i helt højt sommerhumør! Der er de lækreste sommerfugle med fra Jenni Bowlin, flotte bånd, rhinestones, 2 forsk. slags alfabeter, små gamle billeder fra October Afternoon, bling fra s-e-i og 9 lækre dobbeltsidede mønsterark - alle fra October Afternoon "Fly a Kite" serien. MUMS!!!

Det var alt for nu.
Så skal der scrappes!
Tak for hyggelige besøg og søde kommentarer!

11 kommentarer:

Margit sagde ...

Sikke et fint LO... det ser super ud med bånd og hjertebort under hinanden. Har også flere Panduro-strimler i "overskud"... - så tak for idéen til anvendelse... ;o)
Lækker opsætning på dit LO.
Og dejligt med en fridag... ovenpå veludført "hjemmearbejde" (fnis)...
Ses vi til SAM??
Go' week-end.

Dorit sagde ...

Bare et rigtig sødt LO med skønne detaljer, nyder at se på det. Kan godt se det månedskit ser spændende ud, så'n lidt freestyleagtigt, har selv været på udkig efter noget anvendeligt, og måske man skulle se nærmere på dette.
Jeg kommer altid til at scrappe før rengøringen, men du har været fornuftig og gør det trælse først. Dejligt med MIG-tid. Rigtig dejlig scrapdag !

Lise sagde ...

Rigtig flot LO i nogle dejlige farver :-)

BellaMio sagde ...

Flot LO du har fået lavet, farverne er skønne og ikke mindst sommerfuglene!! der er nu et eller andet ved sommerfugle.. :)
Herlig pakke du har fået.., den er da næsten lige til at gå igang med..!! God weekend!!

Karina Beck sagde ...

Det er et flot layout i lækkert farve og papirvalg og flot enkel opsætning.
Ja, der er ikke noget som mig tid.
Rigtig god weekend.

Anonym sagde ...

kan godt være der er travlt med familie mv. men det er jo der du får de gode oplevelser og får taget billeder til din scrapbooking :)
FED pakke!!

Marianne sagde ...

Sikke en skøn månedspakke - måske jeg skal have kigget lidt nærmere på den?? Og et fantastisk dejligt LO. Skønne farver og opsætning - og man bliver jo i helt sommerhumør af det :o)

Charlie sagde ...

Hvor er det et sødt LO. Dejligt at se at sommerfugle brugt på denne måde også passer fint på et drengeLO. Og dejligt med noget "white space" brugt på den helt rigtige måde. Tak for kigget og god søndag.

Heidi sagde ...

Skønt lo du har lavet og igen med mange søde detaljer :o)

Kan du have en rigtig god uge - håber du måske finder lidt tid til dig og få lavet lidt scrap ;o)

Gitte sagde ...

Ej hvor er det LO bare skønt. Super flot opsætning og farver. Det må liftes.:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Knus

Anonym sagde ...

Ej hvor er det bare et super skønt LO!! Den hjertebort er helt perfekt dertil. Flot opsætning. Og den pakke fra Nook...mums ja...jeg får helt lyst til at bestille! Meeen, så må jeg vist hellere først igang med scrapperiet igen...den har stået på standby længe, synes jeg :O( Og hvad er det med at du kun har 1 fridag over 14 dage!!!!!???? Er det altid sådan for dig? Så skal jeg da vist ikke klynke....
Nå, men god uge til dig. Skal du til SAM? Jeg skal ikke denne gang pga arbejde og spillearrangement samt gæstebud. Men mon ikke jeg lige runder hallen og shopper og hilser på...JO :O)