torsdag den 7. april 2011

My Boys

Dette LO er lavet via mit DT arbejde for Veckans Skiss (denne er fra skitsen i uge 13). Billederne viser storebror og lillebror på besøg i Hammershus Ruiner i okt. 2010.

Baggrundsarket er et at de lækre Kraft ark. Det runde mønsterark købte jeg på Scrap N Dream (hos Love2Scrap) og det er bare flot IRL! :0) Er glad for jeg købte det.
Rundt om billederne har jeg brugt malertape og givet det en sort streg hele vejen rundt. Det er en ide jeg har set et eller andet sted i blogland - tror det var på en amerikansk blog.

Der er brugt resteark til både strimler og cirkler. Journalingtag'en er modtaget i en Nook pakke.
Et ret enkelt LO, hvor billederne for lov til at stå helt frem.

Jeg får scrappet en del i disse dage. Det er dejligt at sidde helt for mig selv og bare nusse med papir, saks og billeder, så der kommer nok snart nyt igen her på bloggen.
God torsdag til jer alle.

8 kommentarer:

BellaMio sagde ...

Flot LO.., og i nogle skønne farver!! Det er hygge.., og sidde et par timer og scrappe!! :)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et lækkert layout med dine drenge. Flot farve og papir.

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot opsat layout - med spændende papir og fine detaljer.
Dejligt at du hygger dig med at nusse med alle dine papirer.

Margit sagde ...

Rigtig dejligt LO af drengene... det ser godt ud med det malertape... giver det en lidt "rå kant".
Og super lækkert "rundt" papir...
Godt du får nydt at sidde at scrappe...

Dorit sagde ...

Det er vist en lise for sjælen at få scrappet, når man trænger til at stresse af ! Håber du har det bedre.
Flot med det runde papir og sjovt med malertapen, rigtig fin opsætning.

lam sagde ...

Flot layout og et lækkert mix af farver

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det et skønt layout... god detalje med maler tape ( lifter det nok :-) ). Idden med cirkler til et drenge LO er super

Ha en god weekend

Marianne sagde ...

Super flot LO - har godt siddet og beundret det på VS. Super lækre du har valgt :) Og så vil jeg ellers bare ønske dig rigtig god weekend og god scraplyst :)