onsdag den 25. januar 2012

The Simple Things

Jeg fik lavet et bidrag i dag til ScrapFit: Workout #60 - The Simple Things. Nogle gange er det bare de simple ting, som helt kan tage pusten fra en. Jeg har det bl.a. sådan med høje, flotte træer. Jeg elsker at gå igennem en allé - det er så smukt. Billedet på det følgende layout blev taget på en tur til Ledreborg, et skønt sted med slot og skov ret tæt på vores bopæl.

Today I did ScrapFit: Workout #60 - The simple Things. And here's the challenge:

Workout #60- It’s The Simple Things
Sometimes it’s the simple things in life that mean the most! Show us what simple little thing means so very much to you! Is it a picture your child drew, a family heirloom, a special recipe, a book, - We are dying to know!

Billedet er taget i oktober 2011. Det var sådan et fint vejr til en tur i skoven. Jeg elsker dette sted.

I love trees. And this photo is taken in October 2011 in a place nearby with lots of beautiful forest and a beautiful castle. I love this place!


Det prikkede papir er fra My Mind's Eye "Lush" og papiret jeg har brugt til cirklen er fra DCWV "Linen closet". Det stammer fra en stor blok, jeg købte i Panduro. Alle de små strimler bag billedet er fra min reste-mappe. Og så brugte jeg lige lidt forskellige blomster.

The dotted paper is from My Mind's Eye "Lush" - the circle is made of paper from DCWV "Linen closet". All the strips behind the photo is left-over papers. And then I've used some beautiful flowers.

Flere blomster og de Thickers som jeg eeeeelsker!!

More flowers. And again I've used the thickers I absolutely love! It's Amy Tangerine "Lovely".
The border punch I've used is a Martha Stewart punch.

Jeg har haft en dejlig fridag - pga. jeg havde weekendarbejde, så det er skønt at have tid til at scrappe.
I've had a lovely day off work because I worked last weekend. It's wonderful to have lots of time for scrapbooking. :)

10 kommentarer:

Dorit sagde ...

SÅ smukt et LO, superlækker opsætning med det runde... du har ret med de alléer, her på vores kanter har vi også en allé og for enden af den drejer vejen, kører man lige ud, ender man en sø, flere gange har jeg taget billeder ned gennem den allé om foråret, når bøgebladene er lysegrønne og solen skinner, søen er blå, og det blir bare ikke bedre !
Dejligt med sådan en scrappedag i ens eget selskab :-))

mamarazzi sagde ...

det kan jeg godt forstå, du synes, det ser da også vidnderligt ud og sikke lækkert LO, du har fået ud af det.

Julie Tucker-Wolek sagde ...

This is sooooooooooooooooo GORGEOUS! I love love love that photo, the distressing and loving the FLOWERS! :):):):):):):):):):):)

Linda Eggleton sagde ...

Beautiful!!!

Annette / aka sagde ...

Hvor er det smukt. Så flot i opsætning, så lækre farver og så smukt et foto.
Det hele matcher bare så flot.

Unknown sagde ...

virkeligt smukt LO, men må sige at billedet er det som betager mig mest, det er som om man bare lige skal tage et skridt mere så står man der selv:-)

gracescraps@gmail.com sagde ...

What a gorgeous LO for this absolutely stunning photo!! Love the combination of the elegant flowers and simple line doodling!! Thanks for working out with us at ScrapFIT! ~ Blessings

http://gracescraps.blogspot.com/

Sheila sagde ...

love the edges of your circle and your GORGEOUS photo...thanks for playing along with ScrapFIT!

Kirsten sagde ...

Hvor er det et lækkert LO, super smukt billede og en dejlig opsætning. Jeg tror vi skal forbi Ledreborg en gang vi kommer til Sjælland, der er virkelig smukt. Farverne er så fine - hele vejen igennem.
Jeg synes jeg fornemmer et lille stilskifte er på vej hos dig, og det er bare SÅ lækkert det du laver :-D
Tak fordi du leger med hos ScrapFIT. Denne workout er min sidste hos ScrapFIT, det er fint for jeg har jo andre spændende ting i gang ;-D

wendipooh13 sagde ...

WOW!!!! LOVE the photo and your page is stunning!!! totally gorgeous!!! thanks so much for working out at ScrapFIT!!!