søndag den 15. januar 2012

Sne/Snow

Jeg er faldet over en udfordringsblog, som jeg ikke allerede kendte til. Den hedder Another Freaking Scrappy Challenge. :) :) Jeg har scrappet efter 15th sketch 15 January 2012.
Udfordringen er skitsen samt at scrappe om hvad der for dig repræsenterer vinter. Og jeg valgte SNE. :)

I've found a challenge blog which I didn't know existed. It's called Another Freakin Scrappy Challenge. I did the 15th sketch 15 January 2012 challenge. The challenge is to use the sketch and to scrap something that represents Winter. I chose SNOW. :) :)
This Winter we haven't had any snow in Denmark. Nothing at all! Last Winter we got tons and tons of snow - so it's very varied in this country!

Her er mit LO / Here's my take on the challenge:


Jeg har brugt ark fra My Mind's Eye "Holly Jolly" og fra Fancy Pants Design "Hot Chocolate".
Pynten er noget jeg har samlet sammen via forskellige kits.

The papers I've used is My Mind's Eye "Holly Jolly" and Fancy Pants Design "Hot Chocolate". Winter embellisments from different scrapbooking kits received from My Scrapbook Nook.

A close-up of some of the embellishments.

The journling is about how we miss the snow this Winter. Let's see if we will get some eventually - the Winter isn't over yet. :)

Here's the sketch. :) A fun one! :)

Rigtig god søndag til jer alle. I hope you all are enjoying the Sunday! :)

15 kommentarer:

lam sagde ...

Sikken en skøn skite og dit layout er belvet flot. Sød effekt med kageservietterne

Anne Pennington sagde ...

Charlotte - this is beautiful. I love your titling!! Thanks so much for playing along with another Freaking scrappy challenge ...

The linky is working again, can you please try to link it again so others can see this beautiful work??

Julie Tucker-Wolek sagde ...

This is GORGEOUS Charlotte!!! I loveeeeeee the photos, the doilies and those snowflakes!! :):):):):):):):):):):)

Gitte sagde ...

Et skønt vinterLO. Super fine detaljer.
Sikke en skøn udfordringblog du fandt. Tak for linket
Forsat rigtig dejlig søndag aften
Knuz

Sabrina Krighaar sagde ...

Super flot. Jeg kan rigtig godt lide den store scalloped cirkel og doily'en.

Annette / aka sagde ...

Flot layout efter den fine skitse. Fed effekt med kageservietterne.
Men hvor i alverden har du fundet så meget sne ? Det må være billeder fra tidligere vintre.

Karina Beck sagde ...

Flot snelayout og flot brug af skitsen.

karenw sagde ...

This is wonderful Charlotte!! So glad you found us. The colours and the elements so gorgeous. Funny that your getting no snow this year and we are having our coldest summer on this side of the world...

Thanks for playing with us at Another Freaking Scrappy Challenge. xx

Linda Eggleton sagde ...

Such beautiful pics & gorgeous LO...love your take on this sketch :)

We are having unsual weather also...it is summer here & it has hardly been hot at all! I wonder what is making all these weird changes?

thanks for your sweet comments on my blog - I really appreciate them & am thrilled that someone from the other side of the world is taking such an interest in my blog & my work :))) Take care & have a great week!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt, Chalotte... lækker opsætning og så ser det så kold ud som sne. Fin detalje med teksten og den lille fugl.
Ha en god aften

Kirsten sagde ...

Super lækkert vinter LO med de lækre farver og flotte billeder. For min skyld må vi gerne snart få noget sne, det er bare så hyggeligt.

Spændende udfordringsblog du har fundet. Jeg ville ønske jeg havde overskud til at deltage i nogle af alle de lækre udfordringer der er rundt omkring, men jeg får ikke lavet andet end mine designopgaver p.t. Jeg synes arbejdet "trækker tænder ud" men det ved jeg at du ved alt om ;-D

Heidi sagde ...

Hvor er det skønt og vinter :) Ja jeg må sige at bare lidt sne ikke ville gøre noget - vi havde lige en dag så var det væk igen :/

Midnightscrapper sagde ...

Awesome Layout, love how you have put all you embellies together and linked them, Thanks so so much for playing along at Another Freaking Scrappy Challenge, Donna :-)

sandi sagde ...

Wow! This is just fab! Tks. for playing along with us at AFSC!

Bev sagde ...

Such a sweet layout thanks for participating at AFSC!!