tirsdag den 19. januar 2010

Lidt nyt fra mig

Jeg har faktisk scrappet en del de sidste par dage, men flere af siderne kan jeg ikke vise endnu, da det er til udfordringer/konkurrencer.

Men lidt kan jeg da vise:
Dette LO er lavet til ÅD 2010(Årets Designer) ovre hos Scrapbookexpress. En ny opgave bliver lagt ud hver uge. Dette kører over hele året, og man må gerne springe over 2 x på en måned, så "byrden" er ikke så overvældende.
Nå men denne uge er opgaven Distressing. Her har jeg bearbejdet kanter med min edge scraper samt jeg har brugt stempelpude til at farve nogle af kanterne med.
Billederne er af ældstemand fra sommerferien 2009.

Her på detaljebilledet kommer farverne lidt bedre frem. Synes det blev en fin lille samling af dims jeg fik lavet her. :0) Jeg har for øvrigt brugt en skitse fra PageMaps. De blå fugle modtog jeg i min julescrappe-kalender.

Det er også blevet til endnu et nytårs-LO. Har sløret alle ansigter, undtaget mit eget.
Baggrundsarket synes jeg er så fint, det er fra My Mind's Eye. Billederne indeholder så mange farver, så jeg synes at mønsterarket og et par "blomster-arrangementer" var nok til at pynte.
Et meget enkelt LO.

Så har jeg gjort et indkøb hos Iben i Multiscrap. Købte kun lidt men godt, da jeg d. 13. febr. skal til Scrap'n'dream og der får jeg med garanti brugt "lidt" penge på scrap!!
Jeg elsker de små bogstaver! Har snart mange farver af dem.

I går aftes kom jeg sløj hjem fra job. ØV altså! Men glad blev jeg, da denne buket stod og ventede på mig. Min dejlige skønne mand har købt 30 flotte roser til mig. Nu står de og lyser op i min stue - jeg glædes hver gang jeg går forbi dem!
Er hjemme i dag - føler mig sløj og uoplagt, begyndende ondt i halsen og varm på panden. Det er et rigtigt dårligt tidspunkt - min søde mand har nemlig fødselsdag i morgen- og der kommer gæster...
Jeg må ind under dynen. God dag til jer alle.

11 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

så flotte loer du har lavet, og sikke dog en flot buket,
jeg håber du bliver frisk hurtig tillykke med manden i morgen,
knuss

Anonym sagde ...

Skønne Layouts du har lavet...igen :O) Du er altså god til alle stilarter! Nu må du ha rigtig god bedring, sådan at I kan fejre mandens fødselsdag!

Dorit sagde ...

Fint LO, sjovt med billeder for sig og dims for sig, men det gir en god virkning ! Fedt med de små bogstaver.
Lækkert med en sød mand, der tænker på os med blomster, jeg er jo også lidt forkælet i den retning.
Ha' en god føsdagsfest og god bedring !

Anne sagde ...

Er vild med nytårsLO'et! Håber da ikke du skal til at være sådan rigtig syg - ind under dynen med dig! Hvor er du heldig sådan at få blomster :)

Thanni sagde ...

To super skønne layouts hver på deres måde :)..jeg kan rigtig godt li' din opsætning og "dimsesamlingen" på det øverste.
De der små bogstaver er jeg da nødt til at ha' nogen (mange)af kan jeg se - ja ja nyt behov igen *TSK*.. ;D

Thanni sagde ...

Hov Charlotte - hvor er de små bogstaver fra ??..ja jeg kan godt se de er fra Multi *G*....men hvem laver dem ? :)

Karina Beck sagde ...

Det var mærkeligt for jeg ved, at jeg har lagt en kommentar her i dag...
Flotte layouts og jeg kan også godt lide din klas af dims ; )
God bedring.

MH72 sagde ...

Hvor skønt med blomster!

God bedring :-)

Jette / ma11edina sagde ...

Super flotte LO´s. Rigtig frisk ferieLO af sønnike, flot med de klare farver. Dit nytårslayout er så flot i sin enkelthed, forstår godt du lod papiret og billederne tale, og det hele er rigtig flot afstemt i farverne. Håber du snart får det bedre, ellers kan roserne forhåbentlig muntre dig lidt op ;-)
God bedring - og god fødselsdag i morgen.

Anonym sagde ...

kan rigtig god lide dit øverste layout :)
jeg er også vild med de små bogstaver og dejligt din mand kom med blomster, det elsker jeg også når min gør :)

Gitte sagde ...

sikke nogle skønne LO's du har lavet. Super flot med vinklen i billederne på det første LO.
Tillykke med manden igår.
Håber du har fået det bedre.:)
Knus