fredag den 11. juni 2010

Creative Scrappers #106 og #107 samt Veckans Skiss

Så har jeg fået scrappet lidt. Jeg har fået lavet to layouts efter to skitser ovre hos Creative Scrappers. Det er altså en FED side med rigtig gode skitser!

Skitse #106/sketch #106:

En noget anderledes skitse med "bølgen" under billedet. Synes det var sjovt at prøve den. Billedet viser ældste søns fødselsdags kage, da han fyldte 12 sidste år.

Et nærbillede af noget af pynten. Billetten med "a day to celebrate" passer jo godt til temaet. En fin blomst, som er købt i Panduro og et par dew drops.

Næste LO er lavet efter skitse #107/next is a layout for sketch #107:

Det var en super cool skitse, synes jeg, hvor jeg fik brugt noget resteark til strimlerne nederst. Sorte sommerfugle er punchet med min elskede MS sommerfuglepunch.

Sommerfuglene fik en dew drop hver i midten. De runde tekstbokse kan jeg ikke huske hvor er fra. Det grønne blondebånd har jeg modtaget i en månedspakke fra The Nook. På hver stykke mønsterark under billedet er der brugt sort stempelpude til at sværte med.

Har også fået lavet et LO til Veckans Skiss (se min sidebar for link dertil). En svensk skitseblog, som jeg rigtig godt kan li at besøge.

Fik brugt et julebillede fra 2008. Måske det er det mørke vejr, der pludselig gjorde, at jeg fik lyst til at scrappe om jul!? he he. :0)

Vi har travlt her i huset. Er ved at forberede min store (runde!!) fødselsdag, som holdes om 14 dage, vi er ved at bygge udestue ... (ja vi bygger igen, igen .. he he) og vi arbejder for vildt begge to lige p.t. Glæææææææææææder mig så meget til ferie snart! Men mellem fødselsdag og sommerferie, skal vi lige deltage i Roskilde Festival, lige som vi plejer! :0)

Jeg vil scrappe lidt nu. L er ikke hjemme og drengene har kammerater på besøg - og jeg skal ingenting i dag. Dejligt!
God weekend til jer alle og tak for besøgende og de søde kommentarer.

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de bare flotte begge to :o) Den nederste skitse har jeg virkelig haft svært ved - men måske man skulle prøve at bruge noget papir samme tone som dit? Flot er det i hvert fald :o) Rigtig god weekend til dig også :o)

Heidi sagde ...

Ja skal da lige love for du har fået lavet nogle loér - og super skønne. Er især vild med det hvor bølgen er på ;o) Hvor godt du fik købt den punch, tænk og skulle ha undværet den gggg

I keder Jer ikk - forhåbentlig er ferien snart der......... rund fødselsdag TILLYKKE MED DE 30 ;o)

Thanni sagde ...

Superfine Lo'er - især kan jeg rigtig godt li' den skitse du har brugt til "DybbølMølle"-Lo'et..og et flot resultat er der kommet ud af den skitse. Den kunne jeg godt finde på at hoppe på :)

lam sagde ...

Sikken nogle skønne layouts, jeg er især vild med opsætningen på det første. Jeg tror da lige jeg må tjekke de sider ud.

Gitte sagde ...

Wow nogle super flotte LO's du har fået lavet. Lækre detaljer. :)
Det er nogle fede skitser de har hos creative scrappers, har gemt en del efterhånden :)
Du må ha' en skøn weekend.
Knus

Anonym sagde ...

du er så god til at sætte farver sammen!
hav en god fredag :)

Margit sagde ...

Sikken her er sket en masse siden sidst jeg var forbi =0)
Super fed ny image... ;o)
Lækre LO'er... hvor er du god til "bart" på papiret... det kan jeg SLET ikke... =0)
Måske skulle jeg kaste mig ud i en skitse... !!!
Jeg er helt vild med fødselsdagsLO'et. Det er bare så fint. Smart med de bokse nederst på LO'et...
Hav en god ny uge... trods travlhed.