mandag den 7. marts 2011

Hov, har vist ikke vist denne....

Dette LO fik jeg lavet på Scrap'n'Dream. Den er lavet efter en skitse til Veckans Skiss (uge 7) - mit DT-arbejde.
Elsker det store hjerte! Og det synes jeg helt klart trængte til en masse dew drops. :0)

... og jeg er super glad for dette billede af ældste søn. :0)

Jeg fik en ufrivillig hjemmedag i dag, da yngste mand kastede op på hele sit gulv i værelset her til morgen... øv. Han er stadig sløj og medtaget. Håber snart det går over igen. Hader når mine poder er syge.
Rigtig god ny uge til jer alle.

7 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så smuk og stilig et layout... ser rigig flot ud med hjertet. Også et rigtigt godt billede af din søn.

God aften til dig

Gitte sagde ...

Nej hvor blev det LO bare flot.:) Vild med opsætningen. Rigtig flot at du har sat dew drops rundt hjertet.:)

Ej øv sikke en kedelig hjemmedag du fik.:( Håber han snart kommer til hægterne igen.:)
Rigtig god bedring med ham og forsat god aften.:)
Knus

Kirsten sagde ...

Super billede af sønnen, det kan jeg godt forstå måtte scrappes. Kanon idé med det store hjerte med dew drops'ne.
Øv hvor træls at din søn måtte blive under dynen i dag. Håber han har det bedre i morgen, rigtig god bedring med ham :-D

Ifversen sagde ...

Superlækker LO med dejlige farver og skøn opsætning!

God bedring med knægten - håber at han har det bedre!

Marianne sagde ...

Håber han har det bedre nu :) Og ellers: rigtig god bedring med ham... Dit LO til uge 7 er virkelig lækkert - jeg har godt siddet og beundret det :)

Kreateten sagde ...

Hvor er det lækkert! Skønt foto!

Håber din søn er ovenpå igen!

Margit sagde ...

UPS... der strøg lige en uge afsted uden jeg kom forbi!
Vildt flot LO... det var da en god idé med det hjerte... det ser altså rigtig godt ud...
Håber sønnike forlængst er blevet frisk