onsdag den 11. februar 2009

Dream-crop/teaterforestilling

Så fik jeg lidt tid til at lægge et layout ud jeg fik lavet på Scrap'n'dream i lørdags. Jeg fik lavet 3 i alt, men her får i så kun det ene af dem at se! - jeg mangler nemlig lys til at fotografere de to andre.
Scraplift fra Scrapbooking mm. s. 53 øverst (Åsa Fransson).

Billedet viser mine to drenge samt deres fætter og kusine. Deres øjne stod mildest talt på stilke, da de midt inde i Venedig så denne lækre chokoladebutik. Vi købte ingenting faktisk - de havde fået så meget andet i løbet af dagen. Synes billedet er ret så herligt.
Det orange uglepapir er Sassafras og de udklippede ugler er fra American Crafts (begge dele købt på messen i lørdags). Thickers'ne er såååå fede. Også købt på messen, de er "stive i det". Div. primablomster og det karrygule ark er BG.

************************************************************
Og ......
i går aftes var vi til teateraften på skolen. Yngste søn (3. klasse) skulle spille med i Snedronningen, hvor han var Kaj - en af hovedrollerne. Ihhhh hvor var vi stolte af ham! På et tidspunkt skulle han + hende som spillede Kaj's bedste ven Gerda, synge for os allesammen. Og det gjorde de bare SÅ flot! Jeg har skåret "Gerda" væk fra billedet, da jeg ikke bare vil vise hende frem på nettet, men her er min søde, dygtige yngste søn:

Det var en super god oplevelse! :-)

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Superflot layout. Hvor er det en god ide at klippe uglerne ud.
Hvor er han sød din søn. Han var garanteret lige så stolt som sin mor bagefter ; )

Heidi sagde ...

skønt lo du fik lavet - er helt vild med det ugleri efter det nye papir jeg også fik købt i lørdags ;o)
Hvor er han sød din dreng og kan da godt forstå du var super stolt ;o)

Margit sagde ...

Super flot LO... jeg er vild med de små ugler... hvor er de SØDE!!
Og sikke en dygtig sønnike. Han ser bare ud til at have situationen helt under kontrol... det er godt gået. Det er SÅ stort at se sine børn træde op på de "skrå brædder"... ikk'?
Forstår stoltheden...;-)
God aften

Helle Sahl sagde ...

Uhh.. ha det var da lige til tårer i øjnene.

Rigtig fint LO, med rigtig lækkert papir. God blanding. De ugler er da bare fantastiske.

Thanni sagde ...

Rigtig fed opaætning på dit LO - den snupper jeg da vist lige til brug ved lejlighed ;D
..og kan godt forstå du var stolt af den lille skuespiller - det er nemlig STORT!! :)

Anonym sagde ...

Det blev et rigtig herligt og flot LO...godt du blev ved din første indskydelse mht titlen..for den er bare helt perfekt :O) Også et skønt foto af den lille skuespiller...han ser virkelig ud til at leve sig helt ind i rollen...lige til at scrappe :O)

Gitte sagde ...

Et super lækkert LO. vild med du har klippet uglerne ud. Flot opsætning.Et skønt billede. :)
Åh hvor er han dygtig. Han ser ud til at han befinder sig godt med at stå på de skråbrædder. Jeg kan godt forstå at du er stolt.:)
Du må ha' en rigtig god onsdag aften.:)

Anne Bente sagde ...

hvor er den bare flot charlotte, og såååå skøn billede af sønnike også.

Netti sagde ...

Sikke et flot layout. de bogstaver købte jeg også og nu glæder jeg mig da til at bruge dem..

Charlotte Ravn sagde ...

Dejligt enkelt og stilrent LO, de er super søde de ugler. Selvfølgelig er du stolt af din store dygtige dreng, det er så stort, at se sine børn på scenen...især når de har en af hovedrollerne :)