mandag den 25. maj 2009

Prøv lige at se mit hus.....

.....
Længe, længe, længe har jeg været træt af vores lange gang her i huset. Spildplads og alt for mørkt i mine øjne. Huset her er fra 1960'erne, så det er helt typisk med den lange kedelige gang, hvor værelser, køkken, badeværelset og bryggers/fyrrum støder op til. KEDELIGT!!

Endelig i lørdags begyndte vi at RIVE NED og få meget mere lys i huset.
Se her:Her er L igang sammen med svigermors mand, som er håndværker og ved hvad han gør, igang med at rive væggen ned mellem køkken og gang. Spændende. :-)

Hvis i har lyst kan i se flere billeder her -------> Her Hos Mig.

9 kommentarer:

helle sagde ...

Nedrivning og ombygning er et stort arbejde... og besvær. Jeg er sikker det er slidet værd, når I bliver færdige.

God arbejdslyst

:-) Helle

Gitte sagde ...

Sikke et arbejde, med det bliver I rigtig glade for når I bliver færdig.
Glæder mig til at se billeder at det færdig resultat.:)
Forsat rigtig god arbejdslyst.:)

Thanni sagde ...

Rigtig go' arbejdslyst - og glæder mig osse til at se hvordan det færdige resultat bliver ;)

tovetyll sagde ...

å så spennende!! det er jo kjempegøy å forandre hjemme, håper dere får masse fine, glade farger!!
godt dere har en slektning som er håndverker, da er det mindre skummelt hi hi

nå skal jeg gå i den andre bloggen din og se flere bilder!!

Masse lykke til, og ha en super uke!!
stor klem fra Tove*

Margit sagde ...

Det ser vel nok ud til at blive dejligt. Jeg har også brug for masser af lys indendøre (og vi har fået lavet helt om for et par år siden)... det er RÆDSELSFULDT.... mens det står på. Men det er altså en stor trøst, at man ved det ender godt. Har også kigget billeder på din anden blog... =0)
God dag...

BellaMio sagde ...

Uha.., der er vist nok at gå i gang med!! Det er hårdt mens det står på, men så er det vildt dejligt bagefter!! Kan I have en god arbejdslyst og uge!! :-)

Malin sagde ...

Så hyggelig kommentar, og så hyggelig du vil være med på konkurransen:)

Kjempe hyggelig med nye venner fra Danmark:)

Ha en deilig dag!

knus Malin

Scrappelise sagde ...

Bare en liten hilsen for å ønske deg en fin helg Charlotte! Kos deg i godværet og pass på ryggen!

fie & Co sagde ...

Det bliver dejligt for jer, glæder mig til at se det når det er færdig;0)