onsdag den 14. april 2010

@39

Jeg har fået lavet en BOM-side.
Det er sjældent jeg får scrappet mig selv, men jeg synes altså det er vigtigt, at jeg også bliver en del af vores scrapbøger - og ikke kun er hende der fotograferer og producerer siderne dertil. :0)
Jeg valgte at scrappe om min nuværende alder (39).
Jeg er gået AMOK i lyserøde/pink farver - og gule. Det var dejligt at scrappe et rent tøse-LO for en gangs skyld. :0)

Kraft karton, BG "bittersweet" mønsterark, tekstark. Jeg har brugt en del gamle blomster. Den store blomst har jeg haft liggende LÆNGE - og endelig fik jeg den brugt. Kan egentligt ikke så godt li de helt store blomster mere, men synes faktisk den passer fint her.
Det var helt tilfældigt, at jeg fik blandet gul ind i dette LO. Jeg tabte en gul knap på LOet og synes egentligt det så meget godt ud til de lyserøde/pink farver - og derfor begyndte jeg at lave gule detaljer.

Her er så kæmpeblomsten tæt på. Den har fået en gul knap og en fin nål.

På den gule cirkel (Bo Bunny chipboard cirkel) har jeg brugt gul glimmermist. Jeg sprayede det på og duppede med et stykke køkkenrulle, så misten blev lidt "ujævn". Jeg brugte Thickers til tallet 39 - sprayede med glimmermist på og fjernede dem igen. Længere nede på LOet er de sprayede Thickers så sat på tekstboksen.

Tak for jeres besøg og søde kommentarer. :0)

9 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det er blevet super godt - og skønt med nogen tøzefarver og blomster ;D...og selvfølgeligt er det ligeså vigtigt at der er nogen LO'er om os der ellers normalt er dem der scrapper om alle de andre ;)

Gitte sagde ...

Et super flot LO du har lavet i nogle skønne farver og pynt. Uh det er så lækkert det tekst papir.:)
En rigtig god ide at scrappe os selv. Det er altid alle de andre som kommer i mappen.;O)
Du må forsat ha' en rigtig skøn uge.
Knus.

Kirsten sagde ...

Nej, hvor er det fint :-D
Det var da heldigt at du tabte en gul knap, for de gule nuancer er rigtig søde til mønsterpapiret.
Man kommer i forårshumør at det her søde LO :-D

Marianne sagde ...

For pokker hvor er det lækkert!!!! I like :o)

Helle Sahl sagde ...

Dejligt LO med dig selv. Super flot med ideen med tallet to steder.

Karina Beck sagde ...

Lækkert tøzet layout. God ide at scrappe dig selv!
Du må have en rigtig god forårsdag.

lam sagde ...

hvor er det et skønt og rigtig tøset layout. Du har så ret, vi skal huske os selv i de scrapbøger

Maria Krumbaek sagde ...

hej, jeg kom lige forbi :) sikken en flot blog du har. rigtig lækkert bom-LO i gode farver.

Margit sagde ...

Super fedt LO, Charlotte... rigtig tøzet på den go'e måde... vildt fint med glimmermist og lækre blomster. "Fangede" faktisk slet ikke titlen i første omgang, og det er måske også godt, at den ikke dominerer. Jeg er altså vild med alle dine blomster. Det giver en frisk og glad stemning, som jeg fornemmer passer godt til dig ;o) (selvom vi aldrig har mødt hinanden IRL)... mon det sker til SAM i Roskilde???
;o)