mandag den 29. november 2010

Uforudset hændelse.....

Ja, jeg får ikke scrappet meget og får ikke været meget "mig selv" i denne tid. Sagen er den, at min sød mand har fået en stor diskusprolaps i nedre del af ryggen, som selvfølgelig giver ham mange smerter. Han er meget sengeliggende og noget medtaget, så han kan jo ikke deltage i div. huslige pligter osv. Derfor knokler jeg som en lille hvirvelvind for at få det hele til at hænge sammen med ungerne, pligterne, jobbet osv. Men det går jo - det jeg så må lægge lidt til siden er min scrapbooking.
Han skal opereres - vi ved endnu ikke hvornår, men det kommer til at ske snarest via privathospital. Det er jeg lidt nervøs for (altså operationen), men mange er jo kommet igennem det med gode resultater.

Jeg har dog fået lavet et LO til Skisedilla skitsen #87 - har dog ikke sendt den ind, da jeg overhovedet ikke kan overholde deadlines lige p.t.
Her er skitsen:

Jeg synes generelt deres skitser er lidt svære - men da jeg så, at her var plads til 3 billeder, ville jeg bare bruge skitsen til nogle nytårsbilleder fra sidste år, jeg havde liggende.

Jeg fik brugt forsk. farver glimmermist, hvilket jeg ikke havde prøvet før. Og jeg fik brugt rester, knapper og lidt bånd samt gamle BG bogstaver til titlen. Jeg ved ikke hvor pænt LOet blev, men jeg er faktisk godt tilfreds, da jeg ønskede at ramme den festilige stemning der var med al konfettien osv. :0)

Og her er årets advents"krans". Jeg har lavet den med hjælp fra min mor, som jo er en sand mester ud i blomsterkunst, dekorationer osv. :0) Jeg lavede den faktisk først i går .... nåede det lige til tiden. he he.

God ny uge til jer alle. Jeg kører på aftenvagt lidt senere. Her er godt nok kommet MEGA meget sne! Det er helt utroligt! Gid man ikke skulle ud og køre....

8 kommentarer:

Marianne sagde ...

God bedring til manden - det skal nok gå godt... Og hvis der ligger en smule støv i hjørnerne, så går det såmænd også nok endda ;)
Super lækkert LO - og en skam, at det ikke er blevet sendt ind... Det ser virkelig godt ud med misten :)

Dorit sagde ...

Først rigtig god bedring til din mand, træls at han skal igennem en operation...
Synes dit LO er fint og du få rigtig brugt Nook-pakken på en god måde i detaljerne.

Anonym sagde ...

Også god bedring med manden fra mig af! Ja, har jo selv haft sådan een liggende på sofaen, så jeg ved godt hvor meget ekstra man kommer til at rende...men pyt om der ligger lidt nullermænd hist og pist, de må også være der ;O)
Super flot LO du har lavet...det var da ærgeligt at du ikke nåede at sende det ind, men som du skriver, så kommer familien jo i 1. række. Kør forsigtigt i sneen og god arbejdslyst.

Margit sagde ...

Rigtig fint LO... enkelt og stiligt...
Stakkels mand... hvor rar en tanke er det lige... NU... men godt hvis han kan blive hjulpet ;o)
Kan forestille mig at det er hektisk at få familielivet til at gå op... men pas nu på dig selv og kør forsigtigt i det glatte føre!!
Super sød adventdekoration...

Anonym sagde ...

god bedring til manden :)

Gitte sagde ...

Rigtig god bedring med manden. Men nu må du også slappe lidt af og passe på dig selv også. Støvet løber jo ingen steder.;O)

Et rigtig fedt LO. Vild med detaljer og farverne. Helt perfekt til nytårsbilleder. :)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
KNus

Gitte sagde ...

Ej hov....sikke en smuk adventstage du har lavet. :)

lam sagde ...

Rigtig god bedring til din mand......skønt layout med total fede detaljer. Er vild med måde du har beugt mist på