mandag den 11. juli 2011

Er her altså stadig...

... Ja, jeg er her altså stadig, men har så mega travlt med alt muligt og ingenting. Div. fødselsdage (inkl. min egen ), Roskilde Festival, gril-kom-sammen, en masse ekstra arbejde (har først ferie i uge 29,30 og 31). osv. osv. Og så går tiden altså bare rigtig, rigtig hurtigt.

Scrap bliver der ikke lavet noget som helst af - jeg har ikke scrappet i flere uger nu (3½ uge).
Men et LO skal i ikke snydes for. Dette er lavet til en udfordring, hvor man skulle bruge 3 af hver ting. Her er brugt 3 billeder, 3 store cirkler, 3 skyer, 3 tekststrimler. Det var herligt. Det overordnede emne var regn ... og så sad jeg jo inde med billeder fra Roskilde Festival 2007, hvor vi mildest talt regnede væk!!

Et ret enkelt LO, men det var herligt at sidde med disse billeder! Billedet i midten viser min veninde og jeg i totalt mudder!! :0)
I år var vejret ret fint. Noget regn fik vi, men overhovedet ikke i ovenstående mængder.
Det var en fed festival igen, igen og vi glæder os allerede til næste år. :0)

Shiny bogstaver er jo meget passende til det våde tema. :0)

Det var alt for nu. Jeg vil surfe lidt rundt - og måske scrappe lidt. God ny uge til jer alle.

7 kommentarer:

Margit sagde ...

SUPER fint LO... med adskillige fikse detaljer... De skyer og regndråber er da for perfekte til det vejr...
Ja, når RF er overstået i bedre vejr er det lettere at tænke på "gamle" grusomme oplevelser, ikke?
Pas nu på dig selv med job osv. du skal holde længe... ;o)
Men man kan næsten sige at ferien venter om hjørnet, ikke?
Hav en dejlig aften... nu er det da klaret op efter en regnskylle her hos os.

mamarazzi sagde ...

fedt LO, Charlotte, vi har også ferie i de uger, og det er jo lige om snart. God ferie til dig og din familie

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et super flot LO... kan godt li måden hvorpå du har brugt dine 3 af hver. Og nogle herlige billeder at tænke tilbage på:-)
Ønsker dig en rigtig god ferie og så må vi håbe, at vejret bliver bedre end det er lige nu!!!

Gitte sagde ...

Et super flot LO. Kanon opsætning af billeder og pynt. Ja vejret var meget bedre i år end i 07.:) Det var heldigt at det uvejr vi fik i KBH gik "pænt" uden om Roskilde Festivalen.:)
Du og din familie må ha' en rigtig dejlig sommerferie. :)
Knuzzz

Kirsten sagde ...

Dejligt at "høre" fra dig, jeg var lige ved at blive lidt bekymret for dig ;-D Jeg havde jo luret, at det ikke var helt endnu du var på ferie.

Herligt LO med lækre detaljer. Fedt med regnvejrsskyerne. Mon ikke det er én af de Roskilde festivaller du altid vil huske?

Du og din familie ønskes en dejlig, velfortjent ferie, når I når så langt.

Anonym sagde ...

Et dejligt minde lo.

Marianne sagde ...

Godt at høre lidt nyt fra dig :)
Og dit LO er jo simpelthen SKØNT!!