mandag den 16. maj 2011

Et par stykker mere

Endnu et par LOs kan jeg vise frem nu. De er begge lavet via mit DT arbejde for Veckans Skiss.
Begge LOs er blevet rimeligt enkle - men det passede mig fint lige den dag jeg scrappede dem :0)

Første LO er fra ældste søn's 12 års fødseldag og med historien om at han selv pyntede kagen.

Skitsen lagde op til 3 billeder, jeg valgte så at bytte et billede ud med en tag med tekst på.
Snoren med vimpler på var sjov at lave!

Vimplen tæt på. Og så kan man lige ane det fine prikkede blå ark! :0)

**********************************************

Skitsen til dette LO lagde op til et rundt billede - og det er jeg ikke helt gode venner med, så jeg valgte at tegne en cirkel rundt om mit billede. Billedet er for øvrigt gammelt, taget tilbage i sommeren 2007 i Sommerland Sj. Jeg fik brugt nogle resteark, primablomster, sommerfuglepunch, borderpunch samt mist.

Detaljebilledet blev lidt mørkt, desværre. Misten sprayede jeg over noget punchinella. Jeg synes det giver så fin en effekt.

Om lidt kører ældste søn og jeg til "bøjletandlæge" - så er det tid til fast bøjle. Derefter står den på aftenvagt - og det var så den mandag.
Rigtig god ny uge til jer allesammen.

10 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Endnu engang lækre LOs! Jeg kan ikke ikke stå for at miste over puncinella - det bliver få fint!

Dit nederste LO er jeg helt forelsket i, og jeg tror det skal liftes ved lejlighed! :)

Ifversen sagde ...

Lækre LOs - det giver en lækker effekt at miste over puncinella. Jeg bruger normalt maling, men dette skal da også prøves. God bøjle isætning :-)

Dorit sagde ...

Fine LO'er med en superskøn ny sjov slags vimpel ! Altid sjovt at se, hvad du finder på, og skitserne er altid meget forskellige. Fint med punchinella-effekten, synes bare at mit mist løber ud, så jeg har prøvet at bruge acrylmaling og bobleplast.
Rart at få brugt noget fra restekassen, og det gir ikke dårligere LOs, tværtimod !

Karina Beck sagde ...

Det er et par lækre layouts. Jeg kan godt lide din lille vimpel!

Heidi sagde ...

Hvor er de super lækker begge to, er vild med dit mist over puncinella på det sidste men også det første er fedt, den måde du har trukket snoren med vimpler :)

Håber du har det godt, og passer på dig selv knus

Margit sagde ...

Lækre LOs... Jeg er vild med din banner-snor... sikke en dejlig måde at lave den på....
Vildt fed effekt med misten over punchinellaen... det må jeg huske...
Pas nu fortsat på dig selv... ;o)

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Flot snor med banner. Begge layouts er ret lækre

Kirsten sagde ...

Igen har du lavet nogle rigtig dejlige LO'er. Du er rigtig god til at finde på nye, sjove detaljer som lige sætter "prikken over I'et"
Banneret er rigtig fint.

Fortsat rigtig god Bededagsferie :-D

mamarazzi sagde ...

Så flotte, god titel med 12 års kagen, herlig snoet banner, osv. Go' weekend

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Sikke skønne LO'er. Banneret du har lavet på øverste ser rigtig flot ud... lækker opsætning.
God effekt med cirklen om billedet og nogle skønne farver du har brugt.

Ha en rigtig dejlig dag og tak for dine søde kommentarer hos mig!!!