mandag den 30. maj 2011

LOAD nr. 1

Jeg er sprunget på endnu en udfordring ovre hos TSC. Denne gang opfordrer Marianne os til at lave et Layout A Day = LOAD. Det vil jeg gerne prøve om jeg kan, så de næste 14 dage skal der produceres et LO hver dag. :0)

Her er mit første LOAD (som er lavet efter skitsen d. 17. maj hos TSC):

Jeg har scrappet et skønt billede af yngste søn samt hans yngste kusine. Hun EEEELSKER ham og vil hele tiden være i nærheden af ham. Det er så hyggeligt. :0) Påskelørdag var vi sammen med den lille charmetrold, og jeg stod selvfølgelig klar med kameraet.
*Baggrundsarket er Basic Grey "hello luscious" serien. Det er fine ark der er i den serie!
*Det grønne ark (cirklen) er fra echo park.
*Lyserødt karton er fra restemappen.
*Panduro tag.
*En masse forsk. cats eye stempelpuder, som jeg har sværtet kanter med.
*MS sommerfuglepunch.
*"Duck" chipboardpynt fra en Nook pakke.
*Chipboardblomst fra et supermarked.
*Lidt lilla halvperler.

Sødt chipboardpynt. Den med anden er fra en Nook-pakke, som allerede sagt. Det er Crate Paper der står bag.

Jeg er vild med de små klistermærkebogstaver. De er meget anvendelige, og jeg har dem snart i mange forskellige farver. :0) "Flaget" har jeg selv klippet ud af et ark.

Jeg fandt mine papir"servietter" - havde helt glemt jeg havde nogen. Synes den blev fin her.

Jeg vil scrappe lidt videre inden aftenvagten kalder. Jeg kan så glæde mig over jeg afspadserer i morgen - det bliver dejligt! :0)
Rigtig god ny uge til jer alle.

5 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et skønt LO med så flot noget papir... fin detalje med blomst og knap.
Det var noget af en mundfuld du der har taget dig:-)

Dorit sagde ...

Jeg vil slet ikke kunne nå et LO pr. dag, det er jeg alt for langsom til, og jobbet tager jo den bedste del af dagen, og energien
Det er de superfint LO, jeg er osse vild med de små bogstaver, og har vist også nærmest alle farver, køber stort ind, når jeg finder dem til 15 kr.
Søde detaljer som altid.

Karina Beck sagde ...

Det er et supercute layout!
Det er da noget af en udfordring med ét om dagen i 14 dagen. Jeg er som regel tre dage om ét, så jeg ville ikke kunne leve op til det. Men jeg vil se frem til at se dine.

Thanni sagde ...

Jamen jeg er som sædvenlig vild med dit LO! :)
Super sammensætning af papirer og farver - og så har du så mange skønne detaljer med.
Glæder mig til at se hvordan det går med LOAD projektet - der kan jeg slet ikke være med, er ALT for længe om hvert LO til det :D

Annette / aka sagde ...

Rigtig skønt layout af de to unger. Flotte farver og mange fine små ting. De farvede bogstaver er rigtig fine. Og de kan bare bruges så mange steder.
Et lo pr dag ! Vildt ambitiøst projekt.....Vi andre får jo så også travlt med at forholde os til de mængder...hihi.
Så fast arbejde forude....hhmmm