fredag den 9. september 2011

Et vildt LO/pinterest/smash-bog

Til Veckans Skiss i uge 34 var der en vild skitse. Så derfor fik jeg lavet et ret vildt LO:

Jeg har fulgt skitsen ret slavisk, så i kan næsten forestille jer, at den har set lidt "vild" ud. :0)
Det var passende med nogle billeder med gang i, synes jeg - så jeg valgte at bruge billeder fra foråret, hvor ungerne prøvede denne forlystelse til Heste- og Kræmmermarked i Roskilde.

Det prikkede ark mener jeg er dansk (Karen Marie klip?), det er købt i Panduro, da der var 70% tilbud. Det røde er tape -elsker tape!! Og så min skønne MS sommerfugl punch.

Jeg er blevet "lokket" ud i Pinterest's skønne univers. Hold da op hvor er der meget inspiration at hente - og det er en tidsrøver uden lige!! Men jeg elsker det. Jeg kan kigge billeder i timevis ...
Jeg er også faldet over den megen snak om Smash-bøger. Det ser altså interessant ud! Glimrende måde at få endnu mere afløb for sin kreativitet. Jeg MÅ altså ud og købe en Smashbog - for dette kan jeg da ikke leve foruden!

Hvad gør i andre mht. Smash-bøger? Køber i de produkter der er udviklet til dette koncept eller bruger i løs af jeres scrapbooking sager? Eller blander i bare det hele - som i nu synes passer jer?

Jeg ønsker jer alle en fantastisk weekend.

9 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Superflot layout. Og bedre billeder og bedre skitse skal man da lede længe efter. Det passer perfekt sammen.
Flot med alle de cirkler.

Jeg er ikke hoppet med på smash-bøgerne eller pinterest. Begge dele kun pga tidsnød. Men begge dele frister...tro endelig ikke andet. hihi.

God weekend.

Unknown sagde ...

Vild skitse, vild lækker skitse og et helt særligt layout fra dig :)
Jeg elsker min pre-made smash, jeg har rigtig mange ting dertil. Og Pinterest - årets nyhed :)
Hav en dejlig weekend.

Thanni sagde ...

Hvor er det et rigtig rigtig fedt LO! :)..cirklerne, sommerfuglene, farver ..jamen det er bare perfekt! :)
Pinterest..??...aner ikke hvad det er *G*....eller måsek lidt så, har da vist pinnet så rigeligt, men jeg elsker det ;)
Jeg er slet ikke til de færdigkøbte Smashbøger - men til gengæld er der ufattelig mange skønne hjemmelavede rundt omkring, så dem bliver jeg meget mere inspireret af - så vil hellere bruge mine egne ting til at lave et helt unikt exemplar :)

mamarazzi sagde ...

suverent LO, Smash lyder da spændende, jeg er stadig i gang med projekt færdig med børnenes mapper, så der blir ikk lavet så meget andet. Men det skal der vist snart

Karina Beck sagde ...

Fedt layout! Rigtig lækre billeder!
Jeg er vild med Smash ideen.
Jeg har valgt de "rigtige" bøger og datostemplet, men til pynt bruger jeg alt muligt. Jeg synes, at det er et ekstra bonus til 30x30 siderne. Jeg har købt 4 og de skal bruges på forskellige måder. Jeg glæder mig til at Smashe forskelligt ind ; )
OG ; ) jeg er vild med Pinterest, men ja hvilken tidsrøver også ; )
God weekend.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et spændende og anderledes lo, men super flot. Jeg er også begyndt at pinne :-), men smash holder jeg mig fra indtil videre.
God aften!!!

Kirsten sagde ...

WAUW hvor flot :-D Jeg kan rigtig godt lidt at der er "så meget på" LO'et (er sikker på du ved hvad jeg mener ;-D ). Jeg tog nogle billeder der ligner lidt fra Vertigo'en i Tivoli, men de er nu ikke scrappet endnu. Det er rigtig godt "skudt" af noget der kører så hurtigt forbi.
Mht. Smash så har jeg rigtig meget lyst til at give mig i kast med det, men jeg tror nu bare jeg bruger en bog med spiral i ryggen og nogle af alle mine scrapsager, i stedet for at investere i en hel masse, som jeg ikke ved om fanger mig.
Rigtig god weekend :-D

fie & Co sagde ...

Skønt, skønt layout;0)
Knus

Gitte sagde ...

Et fantastisk LO. Skønne farver og detaljer. En rigtig fed skitse, er ikke så god til crikler, men den kommer igemmeren, trænger til lidt udfordring.;O)

Jeg sidder lige "nu" og smasher på min første bog.;O) Jeg laver så bare min egen bog, det synes jeg er sjovt, så kan jeg jo selv vælge det papir og de farver jeg kan lide. Har købt lidt af smash tilbehøret, bla. datostemplet og elastikken til bogen
Du må ha' en rigtig skøn uge
Knus