tirsdag den 31. december 2013

Rigtigt godt nytår!!

Kære alle,

I og jeres familier ønskes et rigtigt godt nytår. Jeg håber 2014 bliver et alletiders år for jer alle.

 
Kransekagebillede fra sidste år.

Her er julen veloverstået. Det har været en stor blanding af følelser. Glæde og hygge har indfundet sig, men så kom også de svære dage, hvor L ikke havde det så godt. Så en rutchebane-jul for vores vedkommende. Men dejligt at være sammen med vores familier - intet slår at være sammen med familien, som bare er der og forstår.
Ellers er julen ryddet væk herfra. Det gjorde jeg allerede d. 27., da jeg ikke længere havde lyst til at se på nisser. Juletræet røg ud i samme seance.

I aften skal vi til gode venner og fejre nytår. Det bliver nok ikke en nytårsaften med fuld knald på, som vi plejer med drinks en masse og drøn på diskoen, men en fest bliver det da. L kan stadig ikke spise, men kan drikke på gode dage - og det er jo fremgang og dejligt for ham.

Tak til jer, som har været så søde at lægge nogle varme og skønne kommentarer på mit forrige indlæg. Det varmer meget, at i giver jer tid til også at skrive tilbage på noget, som er svært her i livet. Jeg har været forbi jeres  blogge og takket jer personligt. :)

Rigtigt godt nytår til jer alle!
Vi ses i 2014!

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tak for din kommentar hos mig.
Alle gode ønsker til dig og din familie for det nye år.
Knus fra Annette

Kirsten sagde ...

Kære søde Charlotte.
Du og din familie ønskes et rigtig Godt Nytår. Håber I får en hyggelig Nytårsaften, og ikke mindst at 2014 må byde på masser af godt nyt for Jer, så I stille og roligt kommer oven vande igen.
Knus
Kirsten

Marianne sagde ...

Håber på en dejlig nytårsaften for jer - selv om den bliver lidt anderledes. Ønsker også både dig og familien et rigtig godt nytår - håber 2014 bliver et bedre år.
Knus

Julie Tucker-Wolek sagde ...

Happy New Year!!!!!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...


Ønsker også dig og din familie et rigtigt godt nytår og god bedring!!!

Thanni sagde ...

Kære Charlotte - et rigtig godt nytår ønskes du og din familie. Jeg håber af hele mit hjerte at 2014 bliver et dejligt år for jer, hvor det hele stille og roligt går fremad! :)
....og 1000 tak for din søde kommentar hos mig :)

Dorit sagde ...

De bedste nytårsønsker herfra, gid 2014 må blive et glædens år hos jer. Nytårskram Dorit

Luies Malvia sagde ...

I feel very thankful that I could read that awesome article. Thanks for sharing. Keep posting.
We also provide yahoo customer care services in USA & Canada. Feel free to contact us:
Yahoo Mail USA