onsdag den 5. februar 2014

Project Life week 3

Her kommer min uge 3.

Venstre side: En meget, meget smuk solopgang om mandagen. L var til 2 mdr.s kontrol på Rigshospitalet - og alt så fint ud. Han fik taget sonden ud!!! Og han begyndte så småt at spise fast føde. :) :) Jeg fortsatte min LCHF mad og jeg var med ældste søn på Næstved Sygehus, da han har en dårlig tå - og han blev indstillet til operation.

Left page: A very, very beautiful sunrise on Monday. My DH was to a 2 months check up after a very intense threatment for cancer in his neck - the check up went very well. I ate som very yummy food (LFCH-style = Low Carb High Fat). Oldest DS was to a check up in the hospital - he has a toe which need surgery.


Min bror, svigerinde og jeg tog ud og købte en rigtig fed mountainbike til L, som fyldte 40!! Derefter spiste vi en dejlig frokost sammen. Ungerne kom hjem med rigtigt flotte karakterer igen. Jeg bagte brownies, lavede suppe og forberede til L's store fest, som vi fejrede fredag til mandag i et luksus sommerhus med pool nede på Marielyst. Jeg har lavet flere inserts med billeder fra den weekend, men dem vil jeg ikke vise her. 

My brother, SIL and I bought a cool mountain bike for my DH for his 40 year birthday and we went out do eat a lovely lunch. My sons got very good grades in school. I baked 2 very delicius brownies for DH's birthday and we went to a big house with swimmingpool to celebrate his big day together with family and friends (I've made several of inserts from that weekend, but I won't show them here).

Jeg linker til Project Life Tuesday at The Mom Creative:




6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Igen nogle super lækre sider :)
Rigtig god idé med de ekstra billeder og historier.
Er helt vild med de små detaljer på siderne - og så håber jeg i øvrigt, at din mand havde en rigtig dejlig fødselsdag.

lisaplus6 sagde ...

this is beautiful! I love the colors and your pictures are lovely! Happy to be visiting from PL Tuesday!I linked up, too.

Annette sagde ...

Super skønne billeder fra endnu en smuk PL uge... Dejligt at høre med L - og tillykke med ham. Man skal da bestemt også ha' lov at ha' "hemmelige" billeder i sin PL.

Julie Tucker-Wolek sagde ...

Loveeeeeeee these!!!!

Kirsten sagde ...

Lækre farver du har valgt til dit spread. Tillykke med L. - håber i havde en fantastisk weekend. Hvor er det dejligt at høre, at L. er kommet af med sonden, så det for alvor går fremad nu.
Jeg bruger også nogen gange inserts til de billeder og historier jeg synes er for private til bloggen. Billeder af de personer, der ikke ønsker at komme på nettet bliver sat over i insertet. Selvom vi er project life'ere kan vi jo godt have lidt privatliv :-D

Helene Bogren sagde ...

Så härligt det låter att ge sig ut på en resa! Fina sidor!